Garantiye göndermek için fatura gerekli mi?
Fatura gerekmiyor, çünkü garanti belgesi varsa ürünün Türkiye’ye resmi ithalatla geldiği anlaşılıyor.
Kutu fatura olmadan garantiye girer mi?
Mal için düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçer mi? Ürün için düzenlenen fatura, makbuz gibi belgeler garanti belgesi yerine geçmez.
Garantiye göndermek için ne gerekli?
Garanti belgesinde hangi noktalar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan alınan bilgiler. Satıcıdan alınan bilgiler. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgiler. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…
İPhone garantiye göndermek için fatura gerekli mi?
Aksesuar ürünleri için faturanın sunulması gerekir. Fatura gerekli değildir çünkü iPhone, iPad ve Mac’ler için garanti kontrolü seri numarası kullanılarak yapılır. Özel durumlarda servis departmanı fatura talep edebilir.
Faturamı kaybettim ne yapmalıyım?
Kullanılmış faturanın kaybolması halinde mahkemeye başvurulması gerekmektedir. Kaybolan belgelerin geçersizliğinin ispatı ve kayıp belgesi istenmekte olup vergi dairesine başvurulması gerekmektedir.
E-arşiv fatura garanti yerine geçer mi?
Fatura garanti belgesi yerine geçmez. Tedarikçiler müşterilerine garanti koşullarını içeren kaşeli ve imzalı bir garanti belgesi sağlamakla yükümlüdür.
Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?
Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait satın alma faturalarını kaybederlerse, bu ürünün garantisini ve faturayla birlikte ürünü değiştirme veya iade etme haklarını kaybederler mi? Sorunun cevabı HAYIR! 13 Ocak 2016
Garantiye gönderirken kutu gerekli mi?
Kutu ve faturası gerekmektedir.
Beyaz eşya garantisi ne zaman başlar?
Beyaz eşya ürün grubunda ürün garantisi fatura tarihinden itibaren 3 yıl içinde başlamalıdır. Montaj hizmeti olan ürünlerde çeyiz bekleme süresi içerisinde montaj hizmeti alınmışsa ürün garantisi montaj tarihinden itibaren başlar. Aksi takdirde garanti fatura tarihinden itibaren başlar.
Bir ürünü garantiye nasıl gönderilir?
Arızalı ürününüzü fatura veya garanti belgesi ile birlikte iade edin. En yakın yetkili servis merkezini arayarak garanti kapsamında tamir ettirebilir veya değiştirebilirsiniz. Bu bilgiler garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.
Samsung servis fatura istiyor mu?
4 – Samsung Yetkili Teknofix Servisi fatura talep ediyor mu? Teknofix desteğimiz garantisi devam eden ürünler için fatura talep ediyor.
Ayakkabının ayağa vurması garantiye girer mi?
Ürün bağcıkları düzgün bağlanmalı ve ayak ürün içerisinde hareketsiz kalmalıdır, aksi takdirde ürün hareket ettiğinde deforme olabilir. Ayakkabı içerisinde kullanıcıdan kaynaklanan darbe, çarpma, sürtünme vb. durumlar üretim hatası olmadığı için garanti kapsamına girmez.
Fatura yoksa garantiye girer mi?
Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.
iPhone garantiye göndermek için ne gerekli?
Hizmetimizi almadan önce iOS cihazınızı yedekleyin. Apple kimliğinizi ve parolanızı hazır bulundurun. … Hizmetiniz için satın alma kanıtı gerekebilir. … Cihazınızı ve yardıma ihtiyacınız olan aksesuarları getirin. Ulusal kimlik kartı, sürücü belgesi veya pasaport gibi devlet tarafından verilmiş bir kimliğiniz olsun.
iPhone faturasını nasıl bulurum?
Faturanızda “/fatura” açıklaması varsa, satın alma geçmişinizi görüntülemek için bir sorun bildirin. Şuraya gidin. Apple hesabınızda oturum açın. Satın alma işlemlerinizin bir listesi görüntülenir. … Vergiler dahil tüm makbuzu görüntülemek için tarihe dokunun veya tıklayın.
Garanti için garanti belgesi şart mı?
Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin “Garanti Belgesi Verme Zorunluluğu” başlıklı 5’inci maddesine göre, imalatçı ve ithalatçılar, tüketiciler adına ürettikleri veya ithal ettikleri bu Yönetmeliğin ekli listesinde yer alan kullanılmamış mallar için garanti belgesi düzenlemek zorundadır.
Trendyol’dan alınan ürün garantiye nasıl gönderilir?
Cihazınız arızalandığında Trendyol Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 955 14 14 numaralı telefondan arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Müşteri temsilcimiz tarafından oluşturulan hasar dosya numarası ve kargo kodu ile birlikte cihazınızı Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş’ye gönderebilirsiniz.
Garantiye gönderirken kutu gerekli mi?
Kutu ve faturası gerekmektedir.
Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?
Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait satın alma faturalarını kaybederlerse, bu ürünün garantisini ve faturayla birlikte ürünü değiştirme veya iade etme haklarını kaybederler mi? Sorunun cevabı HAYIR! 13 Ocak 2016